Expeditiewijz
- Online Marketing
"Naar 50+ aanvragen voor deze nieuwe basisschool in Hengelo"
Strategie bepalen
Voor het werven van de nieuwe kinderen was het nodig om een goede strategie te bepalen. Aangezien online marketing nog helemaal nieuw was voor de school hebben we een uitgebreide teststrategie toegepast om te zien wat het beste aanslaat.
Advertentie materiaal
Aangezien de school nieuw is, was er nog helemaal geen advertentiemateriaal. Op basis van de wensen van Expeditie Wijz zijn er meerdere video’s en afbeeldingen gemaakt die een goed beeld geven van de school. Deze zijn vervolgens gebruikt voor de campagnes.
Google ads
Ouders van kinderen die net naar de basisschool kunnen zijn hoogstwaarschijnlijk actief opzoek naar een school. Om deze reden hebben we op basis van relevante zoekwoorden advertenties opgezet zodat we boven aan in Google komen.
Facebook ads
Het mooie beeldmateriaal is ook ingezet om de relevante doelgroep voor ExpeditieWijz te bereiken. Door uitvoerig te testen kwamen we tot een erg succesvolle campagne met ontzettend veel aanvragen voor een kennismakingsgesprek.
Meer dan 50 aanvragen in de eerste campagne
De dames van ExpeditieWijz waren erg enthousiast over de resultaten. Met een relatief klein budget zijn er meer dan 50 aanvragen geweest voor een kennismaking.
- Een goede start voor de nieuwe school
- Effectief bereik in de hele omgeving
- Passend beeldmateriaal
- Een super effectieve campagne met weinig budget
Meer dan tevreden over het resultaat!
Monique Engberink
Directeur expeditiewijz
Meer weten?
Neem gratis en vrijblijvend contact met ons op en we helpen je graag verder.